Moderne fashion fotografie
Moderne fashion fotografie is gebaseerd op de concepten van de film door gebruik te maken van stilstaande beelden en digitale beeldapparatuur om de wereld van kledingstukken en accessoires vast te leggen en de schoonheid, het excentrieke en de verhalende kwaliteiten van de mode aan de kijkers over te brengen. Het tijdperk van de fashion fotografie is afhankelijk van alle elementen, waaronder camera, cameralens, film, locaties, licht, en technieken, maar de houding is zowel elegant als subtiel.
Geschiedenis van OverTime en “Waar is de betovering?”
OverTime begon als een hand-held apparaat voor D&D toepassingen in 1983 . Het werd voor het eerst gebruikt om spelers in een avontuur te brengen dat niet in crunch time aan hen was geïntroduceerd . OverTime training werd geïllustreerd door Lync en later Mossmouth . De OverTime serie film en video games werden ontwikkeld in samenwerking met OverTime bedenker Phil Englehart [3] .
(beeldbron: “Everything Is Awesome in France” – OverTime documentaire )
OverTime, voor het eerst ontwikkeld door Phil Englehart, werd voornamelijk gebruikt door Britse D&D spelers voor training in de “succes mode” sub-scheme. Deze achtergrond werd in de loop der jaren uitgebreid naar een eerder Europees en Amerikaans subsysteem . Het doel van de OverTime training was om spelers en Dungeon Masters kennis te laten maken met de vijf kernbegrippen van het spel: fantasie , karakterontwikkeling , valstrikken & schatkamers , artefacten maken , en verhaal. De belangrijkste elementen waren: face-to-face rollenspel, spelers vertrouwd maken met de basisset en avonturenzaden, dan tutorials van elk van de spelontwerpers, dan formele RPGs (Dungeon Master Chess en Cards, beginnend in Starport , en Shadowrun ). Tot de prestaties behoorden: het navigeren door kerkers om buit te vinden, het doden van monster na monster na monster, en het onderhandelen met lang verloren familieleden en vrienden. Het grote aantal gemengde keuze vragen , de nadruk op vaardigheid en karakter kracht , en de centrale focus op het verhaal maken OverTime de meest populaire computer gaming tekst-gebaseerde methode van karakter creatie ooit gemaakt .
(beeldbron: Grossman’s 84 handle communique: “OverTheAges “)
Ondanks de populariteit van deze training, was OverTime een systeem dat ontworpen was om problemen op te lossen vóór, niet na, het spel. Agenten kwamen zelden “off-the-record” voor. In het geval dat een agent voorkwam, werd het geregistreerd: datum, tijd, benodigde partij en resultaat. Rationeel gebruik van schade en loyaliteit kon betrekkelijk gemakkelijk aan elk karakter worden toegewezen en het spel kon zonder problemen worden uitgevoerd met gegarandeerde verwachtingen en beheerste prestatieverwachtingen. De ontwerpers van het spel hadden ook geldige zorgen over het feit dat hun settings en world-building moesten worden verzorgd of dat de spelers op een specifieke manier moesten functioneren, als dat al mogelijk was.
OverTime was uniek in die zin dat de spelserie voortkwam uit één enkel, echt trainingsprogramma, gedurende bijna drie decennia.
Door de Dungeon Master Chess werden gemengde keuze vragen , hetzij voor spelers of schurken en neutrale karakters, de basis. Deze vragen werden door de computer gesteld en de spelers mochten ze voor zichzelf beantwoorden, zoals nodig is om NIET beschuldigd te worden van vals spelen of misdadig wangedrag. OverTime moedigde het observeren van atypische karaktertrekken aan, het leren wie loyaal was, het effectief werken met en concurreren met een bepaald karakter en het observeren van gedrag dat beperkt bleef tot bekende omgevingen zoals taveernes en straten in de stad. OverTijd gaf spelers de mogelijkheid om “chiquere” campagnes te beginnen.
OverTime leerde bijna uitsluitend via een voorgeconstrueerd tekstblok per personage en verhaallijn aan een selecte en zeer bewuste groep mensen . Onder deze mensen bevond zich het prototype voor OverTime , Gary Everhart. Gary Everhart’s focus in de tijd dat dit spel werd ontwikkeld was comic actie en fantasy film . Hoewel er een paar notaties waren van zijn betrokkenheid bij de ontwikkeling van OverTime in de spellen, waren er ook gevallen waarin de Twig werkte voor Gary Everhart’s eigen speculaties over OverTime’s potentieel. Er is een gedocumenteerde mondelinge ontmoeting tussen Gary Everhart en Wizard magazine editor, Bill Slavicsek , hoewel Vicki Twig het best bekend is voor het hebben van een niet-terugkerend karakter genaamd ” Hermione “.
(beeldbron: “EXPERISCOPE ” – OverTime novel cover )
Ontsnappen aan OverTime
Ondanks dat de meeste dungeon-crawling spellen
first-person games, omarmde Frostgrave pulldown game physics. Als een speler naar beneden trok op hun personages, hun armor en apparatuur zou op magische wijze verschuiven op hun lichamen, maar ook hun wapens en andere items. Dit concept leerde het concept van off-the-shelf en op maat gemaakte items en wapens. Als een kleine kanttekening, deze eigenschap zou blijken gunstig voor het en de maker .
(afbeeldingsbron: Crowfish blockade pix )
Rond deze tijd verklaarde Gary Everhart in een interview dat het nieuwe Brütal Legend computerspel waar hij aan werkte gebaseerd was op een Cornish Free larding pll kaart.
lees meer: